Inkk

Im the Ink on your paper

What I like the most

free music

Utolsó kommentek

  • ivett: juj, jukkababaaa. érezd jól magad, várunk haza! (2008.05.11. 20:46) Az első nap után
  • egyZsuzsi: Én Tomi ajánlására láttam a végét a koncertnek... de nem nyűgözött le. (2008.02.16. 10:12) Some french desert au Emilie Simon
  • Ink: Én is megnézném élőben. Főleg a vízhangok tetszenek, tök muzikális emberekkel zenél együtt. (2008.01.20. 21:14) Some french desert au Emilie Simon
  • kisszántó: ez a simon lany egy aszottul beteg zenesz. marmint a szigetes musorat egyszer valahonnan sikerult ... (2008.01.20. 21:03) Some french desert au Emilie Simon
  • kisszántó: youtube eleterzes :) allat video diy azota letezik miota net. tulajdonkeppen a net is diy. ahogy ... (2008.01.18. 08:33) D.I.Y. vagy sem?
  • Utolsó 20

Címkék

anglia (4) arc (1) árukapcsolás (1) átalakulás (1) axe (1) bbs (1) buli (2) casting (1) civil (1) diy (2) efott (2) egyetem (6) essay (1) exchange (4) fesztivál (2) firenze (1) fotó (2) francia (2) horror (1) humor (4) ipod (1) klip (5) konferencia (1) külügyi (3) mozi (1) myspace (1) olasz (8) orientacio (2) orientáció (1) popkult (2) reklám (13) rendezvény (3) show (1) tehetségkutató (2) tekintélyátutalás (1) tv (1) utazás (9) video (9) videó (2) vírus (4) youtube (8) zene (2) Címkefelhő

Friss topikok

  • ivett: juj, jukkababaaa. érezd jól magad, várunk haza! (2008.05.11. 20:46) Az első nap után
  • egyZsuzsi: Én Tomi ajánlására láttam a végét a koncertnek... de nem nyűgözött le. (2008.02.16. 10:12) Some french desert au Emilie Simon
  • kisszántó: youtube eleterzes :) allat video diy azota letezik miota net. tulajdonkeppen a net is diy. ahogy ... (2008.01.18. 08:33) D.I.Y. vagy sem?
  • Ink: :D igen, a helyesírásos változatról hallottam, és tényleg vicces.. addig míg nem hallottam nem pró... (2007.08.27. 19:24) Egy napig ne vegyé' semmit!
  • kisszántó: jo reklam, megint sor, mindig sor :). a villamcsapas meg egyszeruen szukseges mar :) koszi (2007.08.27. 16:39) Disperso

Linkblog

 

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Britain's got talent! avagy az angol nénik röhögve nézik a vérengzést

2007.08.09. 10:39 | Ink | 2 komment

Hazánkban is egyre másra térnek vissza - pár évnyi kihagyás után - a tehetségkutató show-k. Na, de nem azok a bizonyos csak éneklős, csak modellkedős félék, hanem azok, amelyekben bármit csinálhatsz. Próbálok felkészülni a tvnézős megpróbáltatásokra, úgyhogy belenéztem pár Britain's got talent válogatás-videóba. Hihetetlen és nevetséges amit találtam, egyik ámulatból a másikba estem. Nem is ők lennének a "notórius feleséglefejezős és hasfelmetszős" angolok, ha nem egy ilyen produkcióval indulnának.



Én először azt hittem, rögtön kiszavazzák (ha csak egyik zsüritag nyom X-et még folytathatják a produkciót) de az angol !nénik! röhögtek a vérengzésen. Just laugh.

Én nagyon üdvözölném itthon az olyan produkciókat, amikben hasonló merészséggel próbálnak kilógni a sorból. Bár nálunk nincs Királyné, akinek keressék a szórakoztató produkciót (mert a Britain's got talent-nek ez a koncepciója). mondjuk én egy Királynénak is örülnék...

Na és mi a helyzet itthon?
Van a Társulat az m1en. (yodaphone - az m1 egyedül nem is bírna egy ilyet)
Az illusztris zsüri (Alföldi Robi, Szulák Andrea...) castingol és egyengeti a kiválasztottak útját az István, a király színreviteléhez. Engem már Alföldi neve meggyőzött, de úgy tűnik elég formás darab lesz, tetszik, hogy olyan feelingje van, mint a múltkori népdalversenynek. Olyan kedves-kifinomult. Persze itt is smsezni kell, interaktív. Belenéztem A meghallgatás videióiba, és kit találtam? Koroknai Árpit, Vásáry Andrét (őt már régebben kiszúrtam, nagyon kreatív: kiadott egy musical slágeres albumot, ahol szoprán hangon magával énekel duettet)...
release: aug. 20. naná, hogy államalapítás -> Szent István -> István, a király

Csillag születik az RtlKlub-on. Na ez a Britain's got talent utód: bármiben tehetséges vagy, jelentkezz, főnyeremény: havi 1 millás "ösztöndíj" ...
Kern és Gálvölgyi lelkesítő videó után se jött meg a kedvem. Sőt Gálvölgyi akkor beszél ilyeneket, mikor ironikusan kifigurázza az ehhez hasonló kezdeményezéseket showjában. Hol az igazság?...
Tessék kb ilyen, csak ez K. Katis:


A műsorvezetők: Ördög Nóra és Stohl Bucó


Így több nem jut eszembe, de egészítsetek ki, hol lesz még show!

Címkék: anglia video horror youtube humor tehetségkutató

A bejegyzés trackback címe:

https://inkk.blog.hu/api/trackback/id/tr16135845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisszántó · http://senzibile.blogspot.com 2007.08.09. 20:15:52

de beteg :)
es termeszetesen "YES" :)

amugy a MTV-n van egy Talen show ahol enekelni, tancolni es szerepjatszani kell. Aztan az elso es masodik gyorsan kap egy eneklos-tancolos szerepet amit ott helyben meg kell tanulni es eloadni :) nagyon vicces, ami szep meg benne, hogy a zsuri egyik tagja enekes, egy prof tancos es szinesz van tehat mikor ki segit a versenyben.

nagyon testkozeli es vicces :)

Ink · http://inkk.blog.hu/ 2007.08.09. 23:08:12

Jaja, ismerem. Vagyis láttam már egy részt. De az annyira nem jött be. Inkább ami mtv és ááá, az a Made. Egy olyan részt láttam, ahol a csaj ún. girly girl a gimiben, 4 bnőjével ők a menők. Sok időt tölt a szépítkezéssel, stb. És rögbijátékossá akart válni, csak a semmiből. Ahol ugye sárban kell csúszni, neki kell esni a másiknak, stb
a folyamat közben strapabíróbb lett, elhagyta a barátja meg ilyenek. Kemény csaj lett. :)
süti beállítások módosítása