Inkk

Im the Ink on your paper

What I like the most

free music

Utolsó kommentek

  • ivett: juj, jukkababaaa. érezd jól magad, várunk haza! (2008.05.11. 20:46) Az első nap után
  • egyZsuzsi: Én Tomi ajánlására láttam a végét a koncertnek... de nem nyűgözött le. (2008.02.16. 10:12) Some french desert au Emilie Simon
  • Ink: Én is megnézném élőben. Főleg a vízhangok tetszenek, tök muzikális emberekkel zenél együtt. (2008.01.20. 21:14) Some french desert au Emilie Simon
  • kisszántó: ez a simon lany egy aszottul beteg zenesz. marmint a szigetes musorat egyszer valahonnan sikerult ... (2008.01.20. 21:03) Some french desert au Emilie Simon
  • kisszántó: youtube eleterzes :) allat video diy azota letezik miota net. tulajdonkeppen a net is diy. ahogy ... (2008.01.18. 08:33) D.I.Y. vagy sem?
  • Utolsó 20

Címkék

anglia (4) arc (1) árukapcsolás (1) átalakulás (1) axe (1) bbs (1) buli (2) casting (1) civil (1) diy (2) efott (2) egyetem (6) essay (1) exchange (4) fesztivál (2) firenze (1) fotó (2) francia (2) horror (1) humor (4) ipod (1) klip (5) konferencia (1) külügyi (3) mozi (1) myspace (1) olasz (8) orientacio (2) orientáció (1) popkult (2) reklám (13) rendezvény (3) show (1) tehetségkutató (2) tekintélyátutalás (1) tv (1) utazás (9) videó (2) video (9) vírus (4) youtube (8) zene (2) Címkefelhő

Friss topikok

  • ivett: juj, jukkababaaa. érezd jól magad, várunk haza! (2008.05.11. 20:46) Az első nap után
  • egyZsuzsi: Én Tomi ajánlására láttam a végét a koncertnek... de nem nyűgözött le. (2008.02.16. 10:12) Some french desert au Emilie Simon
  • kisszántó: youtube eleterzes :) allat video diy azota letezik miota net. tulajdonkeppen a net is diy. ahogy ... (2008.01.18. 08:33) D.I.Y. vagy sem?
  • Ink: :D igen, a helyesírásos változatról hallottam, és tényleg vicces.. addig míg nem hallottam nem pró... (2007.08.27. 19:24) Egy napig ne vegyé' semmit!
  • kisszántó: jo reklam, megint sor, mindig sor :). a villamcsapas meg egyszeruen szukseges mar :) koszi (2007.08.27. 16:39) Disperso

Linkblog

 

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

AXE kampány - Bom chicka wah wah

2007.08.06. 19:39 | Ink | Szólj hozzá!

Az AXE előző kampánya sokkal extravagánsabbra sikerült, ahol ugyebár a csajt a kívánt - akármilyen megalázó - pozícióba vezette az illat. A mostani reklámtéma egy stílusra épült rá: az érzésre, amit leginkább a Bom chicka wah wah fejt ki. Nem újdonság, hogy a kampányt megzenésítik, ígyis plussz hirdetési felületet biztosítva a márkának, illetve ezáltal könnyebben eljut a fiatalokhoz, mint célközönséghez.

Az első fura videó

The Bom chicka wah wah's "videóklipje" magáért beszél:
http://www.videoplayer.hu/videos/play/71600
Mégis, néhány észrevétel: Azért lehet én ragadtam egy másik bolygón, vagy élek zacskóban, de nem nevetséges, hogy a kexi csajok egy lány orrában másznak/vonaglanak el az agyáig? Szerintem a belső orr és agy díszlet már ciki - ilyen szinten. Vagy ennyire hódít a retro?! Egy másik dolog: az Axe mindigis a női kiszolgáltatottságot ábrázolta, az ellenállhatatlan férfiállattal szemben. Akkor ebben a spotban miért pasikon gyalogol fel a !lóra! a lány?... Lehet, hogy tényleg zacsiban élek..

A francia változatban a lányok idiotizmusára helyezik a hangsúlyt.. legalábbis amit a delikensből kivált a termék, erre enged következtetni...

A tanárnéni fétist azért ez a kampány sem hagyja ki. Azért bevállalhatnák a Zongoratanárnő-féle izgalmatosságos francia virtust... :D Talán azt mondanám rá, hogy eredeti. Talán.

És hogy néz ki a bom chicka wah wah élőben? Az egyénre egyik legerősebben ható reklámfajta, amikor Veled történik meg a hatás. "Örömömre" szolgált találkozni ezzel a videóval, mert erről szól a reklámozás maga. A megszólítás ereje.

Sikeresség

Manapság nemcsak az eladási és egyéb gazdasági mutatókból látszik a reklámtéma sikere, hanem új tendencia a "rajongói" remake-ek felbukkanása. Ilyen például:
www.youtube.com/watch
és nálam a nyertes.
Egy család rémálma - Szeretjük, amikor egy stílusreklámból vírusmarketinges oldalágak csapnak ki: azaz a célközönség ráakad és nem tud leakadni - amíg el nem készíti saját bomchikawahwah reklámját. Majd ezeket felrakják a neverending videósiteokra és linkelgetik ide-oda, ezzel tulajdonképpen szépen életbentartva a kampányt. Maguk is reklámoznak, ami a bomchikawahwah kitalálóinak egy centjébe sem kerül, sőt.

Klipek

A kampány felfutásával most kerültek előtérbe a bom chicka wah wah tekintélyátulásos reklámjai. Azaz: "cool" előadók adják nevüket, stílusukat és zenéjüket a márkának.
 Dj. Smiths vs. Markanera ft. Dundika (?!)
Nemá, hogy Dundi tud "énekelni". Vagyis, ha nyögésnek minősítjük azta bizonyos jelmondatot, akkor nyilván övé a terep. A klip szerintem ritka béna, de a koncepció a lényeg. Szóval az okkééé, hogy a kedves celeb a klipben fogna mondjuk egy ipod suflét, de hogy az egész szám a márkának jöjjön létre és mint klipet játsszák... Egyre ügyesebben szabadulnak a reklámidő kereteiből. Hiszen az az ász, aki minél többet teszi képernyőre a terméket.
 Majka
Akkor már inkább ő, az Ó.Zs.D.i hero. Szerintem még viszonylag hiteles tudott maradni Mo-n manapság, ezért ez a ficsúr mindenképpen jó választás volt az Axe-osoktól. Mondjuk az tuttifrutti, hogy vele könnyebben eladható bármi, mint pl. Dundimacával. Ha bármit is számít a videós site nézettsége és kommentjei: a Majkás cuccot 121ezren látták, míg a Dundisat 63ezren, az előbbit 176an favorizálták, az utóbbit pedig 64en. Na és a kommentek szövegei alapján is Majkapapa a nyerő ebben a párbajban.

Címkék: vírus axe tekintélyátutalás

A bejegyzés trackback címe:

https://inkk.blog.hu/api/trackback/id/tr26133797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása