Ma egy Brandrepublic cikkből indulunk ki, hiszen "a széles látókör mindenkinek jár"
Egy felmérés szerint a fogyasztóbabák inkább megnéznek egy új mozifilmet, ha az egy gyorséttermi kampánnyal van kombinálva, mint ha csak a trailert látnák. Ezt épp a brand new Simpsons film kampányával illusztrálják:
Ha megunnád a sima whoppert
2007.08.27. 21:32 | Ink | Szólj hozzá!
Címkék: reklám mozi ipod popkult árukapcsolás
A bejegyzés trackback címe:
https://inkk.blog.hu/api/trackback/id/tr9150656
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
Utolsó kommentek