Az első a MyMiamiAdvice egyik alkotásáról jutott eszembe:
a LOEWE: Sound reklámról van szó, melynek ötletét, hogy a fotelből irányhatod a TVben lévőket, már többször megalkották.
Mégis milyen szívderítő kis szösszenet, ahogy ez a komolyzenész réteg (amely eléggé karót nyelten szokott állni/ülni, még véletlenü sincs rajtuk semmi kihívó vagy figyelemelterelő) mindent hátrahagyva próbálja teljesíteni a néző beállításait.
A második szintén a zenéhez kapcsolódik, de a mozgás oldaláról: egy tánciskolát népszerűsít, az üzenet azt hiszem egyértelmű.
Nincs ilyenből inverz? Mármint jó lenne tánc közben felöltözni. Gyorsabban menne reggelente, mint lefelé. :) ügyes munka, mert a legegyszerűbb eszközöket használja, az üzenet egyértelműen átmegy. Ilyen munka születik, ha egyszerű és jól átgondolt koncepció az alap.
Utolsó kommentek